Opis stanowiska pracy


Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw ds. obsługi sekretariatów wojewody/wicewojewodów w Oddziale Organizacyjno-Protokolarnym w Biurze Wojewody

85-950 Bydgoszcz ul. Jagiellońska 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowuje i aktualizuje terminarz spotkań wojewody/wicewojewodów. Prowadzi rejestr zaproszeń oraz potwierdza uczestnictwo wojewody/wicewojewodów w imprezach, spotkaniach i uroczystościach w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracy wojewody/wicewojewodów;
  • przekazuje komunikaty, wytyczne i polecenia wojewody/wicewojewodów kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu, kierownikom zespolonych służb, inspekcji i straży oraz pracownikom podległych jednostek. Informuje klientów Urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji w ramach Urzędu oraz relacjach wojewody/wicewojewodów z podmiotami zewnętrznymi;
  • rejestruje korespondencję wpływającą do wojewody/wicewojewodów w komputerowym systemie zarzadzania dokumentami i zadaniami pracowników e-Dok, przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją wojewody/wicewojewodów i monitoruje jej realizacje w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji w Urzędzie;
  • uczestniczy w obsłudze uroczystości państwowych i innych wydarzeń organizowanych przez wojewodę, w celu zapewnienia prawidłowej obsługi wojewody;
  • zapewnia obsługę recepcyjną posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę/ /wicewojewodów;
  • kontroluje i przedkłada do podpisu wojewody/wicewojewodów projekty dokumentów (m.in. zarządzenia decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upoważnienia, pełnomocnictwa, pisma itp.) w celu zapewnienia terminowej realizacji spraw w Urzędzie.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie, nietypowe godziny pracy (konieczność zapewnienia obsługi sekretarskiej wojewody/wicewojewodów, obsługa uroczystości państwowych i innych wydarzeń organizowanych przez wojewodę), permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).

  • Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

  • K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny, budynek A przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3.

  • W przemieszczaniu się pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • oferta pracy powinna zawierać komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia;

  • na osobie składającej aplikację spoczywa obowiązek przedłożenia oferty pracy w sposób jednoznacznie wskazujący na spełnienie wyszczególnionych w ogłoszeniu wymagań;

  • zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko--Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy na stronie BIP K-PUW w zakładce PRACA pt. Informacje dla aplikujących https://bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/100/131/informacje-dla-aplikujacych.html oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń zamieszczonychw zakładce PRACA pt. Wzory oświadczeń https://bip.bydgoszcz.uw.gov.pl/3546/181/wzory-oswiadczen.html.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe (kopia dyplomu - w wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach zamiast kopii dyplomu kandydatka/kandydat może złożyć zaświadczenie z uczelni o ukończeniu studiów wyższych, które uznawane jest za ważne, jeżeli zostało wydane w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty. Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych nie jest potwierdzeniem wykształcenia wyższego);

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno-biurowej (kopie świadectw pracy na zakończone okresy zatrudnienia i/lub kopie zaświadczeń o trwających stosunkach pracy i/lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu, wydane przez właściwy powiatowy urząd pracy);


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne" albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Umiejętności niezbędne: umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, odporność na stres, asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka obcego: znajomość jednego z oficjalnych języków Unii Europejskiej na poziomie B2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „poufne" lub własnoręcznie podpisane oświadczenie o przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość jednego z oficjalnych języków Unii Europejskiej na poziomie B2

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
    Kancelaria ogólna, pokój 4
    ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
    z dopiskiem: inspektor wojewódzki BW.I.7

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi