Opis stanowiska pracy
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa 85-950 Bydgoszcz ul. Jagiellońska 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi postępowania odszkodowawcze w I instancji celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: ustalającej odszkodowanie za nieruchomości, szkody powstałe na nieruchomościach, wygaszającej lub ustanawiającej trwały zarząd lub zarząd na nieruchomościach objętych inwestycjami infrastrukturalnymi celem przedłożenia kierownikowi oddziału
- Prowadzi postępowania w II instancji wszczęte w wyniku wniesienia odwołania przez osoby, które utraciły prawa do nieruchomości na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego pod budowę lub rozbudowę dróg, celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej lub postanowienia kończącego sprawę
- Opisuje faktury, zamawia środki na ich uruchomienie (TREZOR) oraz sporządza noty księgowe w celu realizacji płatności za sporządzone operaty szacunkowe
- Przygotowuje dla potrzeb Wojewody, Dyrektora Generalnego, Dyrektora Wydziału sprawozdania, oceny, analizy i bieżące informacje o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych
- Rozpatruje skargi i wnioski kierowane do wojewody i wydziału w celu wyjaśnienia zgłoszonych zarzutów
- Wykonuje projekt podziału dotacji dla starostów i przygotowuje projekt pism w celu uruchomienia środków (po akceptacji kierownika i dyrektora i we współpracy z Wydziałem Finansów i Budżetu) w celu finansowania kosztów sporządzenia operatów szacunkowych
- Przygotowuje teczki akt spraw do archiwum urzędu, porządkuje teczki akt spraw zakończonych
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, praca w terenie (w celu ustalenia stanu nieruchomości pożądane jest przeprowadzanie dowodu z oględzin), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji,
np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w realizacji zadań związanych z gospodarowaniem nieruchomościami
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skropionego gazu ziemnego w Świnoujściu, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przemysłowych, o drogach publicznych
- Umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość przepisów ustaw: o księgach wieczystych i hipotece, prawo o postępowaniu przed sądem administracyjnym, kodeks cywilny
- Umiejętność redagowania pism urzędowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2023-06-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem: inspektor wojewódzki WIR.III.2