Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe
wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w
wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego 4 godziny na dobę. Praca związana
jest z wyjazdami na obszarze powiatu przemyskiego.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone
w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca w budynku
piętrowym. Wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak dźwigu
osobowego, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających
problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Praca pod presją czasu. Kontakt z klientem
zewnętrznym
Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.