Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor weterynaryjny do spraw pasz i utylizacji zespół d/s bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji

19-400 Olecko ul. Leśna 40

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw z zakresu pasz i utylizacji
  • prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań
  • pobieranie próbek do badań oraz koordynowanie badań kontrolnych z zakresu realizowanych zadań
  • prowadzenie spraw dotyczących pasz i utylizacji
  • prowadzenie kontroli podmiotów i gospodarstw w zakresie realizowanych zadań
  • obsługa systemów informatycznych z zakresu realizowanych zadań


Warunki pracy


  • praca w urzędzie w poniedziałki w godz. 7:00-16:00

  • praca w urzędzie od wtorku do piątku w godz. 7:00-15:00

  • praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym)

  • przeprowadzanie kontroli gospodarstw, zakładów

  • wyjazdy w delegacje służbowe

  • praca z wykorzystaniem komputera

  • stabilna praca w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy

  • zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony

  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej

  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego(szkolenia, kursy, studia podyplomowe)


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:



  • narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe, sprzęt do próbkobrań

  • budynek piętrowy bez windy, parter częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,


- list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem,


- oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone,


- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe weterynaryjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
pracy w Inspekcji Weterynaryjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie prawa wykonywania zawodu
  • Znajomość obsługi komputera i środowiska MS Office
  • Prawo jazdy kat. B - wymagane potwierdzenie oświadczeniem
  • Podstawowa znajomość przepisów weterynaryjnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa wykonywania zawodu
    • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-08-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Leśna 40
    19-400 Olecko
    z dopiskiem ,, Nabór kandydatów na stanowisko inspektora weterynaryjnego"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/08/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Weterynaria

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi