Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w MielcuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor weterynaryjnyPowiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Skłodowskiej 8
39-300 Mielec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- realizacja zadań wynikajacych z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt i zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
- realizacja zadań wynikajacych z ustawy o ochronie zwierząt
- nadzór nad gospodarstwami utrzymującymi zwierzęta
- kontrole bioasekuracji
Warunki pracypraca w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, narażenie na czynniki biologiczne i chemiczne, wyjazdy służbowe, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, prowadzenie samochodów służbowych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii , ul. Skłodowskiej 8, 39-300 Mielec w sekretariacie lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem " Ogłoszenie o naborze nr 34374 " w terminie do 01.10.2018 r do godz. 14.30.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. List motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Po zakończeniu naboru, oferty odrzucone zostaną zniszczone. Wynik naboru będzie zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu, Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz umieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Przewidywane rozpoczęcie pracy od 05.10 .2018 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel: ( 17 ) 583 04 22 lub 694 455 777
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe wyższe wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej tj. związane z rolnictwem, zootechniką
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii
- posiadanie prawa jazdy kat.B
- umiejętność obsługi komputera i pakietu Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość języka angielskiego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- kopia dyplomu ukończenia studiów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-10-01
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu