#

inspektor realizujący funkcje publicznoprawne

Urząd Morski w Szczecinie

Szczecin, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor realizujący funkcje publicznoprawne w Wydziale Środowiska

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza postępowania administracyjne i stosuje sankcje administracyjne wobec podmiotów naruszających przepisy z zakresu ochrony środowiska morskiego, w szczególności: za zanieczyszczenie środowiska morskiego, za zatapianie w morzu odpadów i innych substancji, za wykroczenia przeciwko przepisom dotyczącym zawartości siarki w paliwie żeglugowym, za nieprawidłowości w zakresie gospodarowania odpadami na statku oraz za złomowanie statku, bez posiadania zezwolenia Dyrektora Urzędu Morskiego.
  • Przeprowadza inspekcje statków w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami o zapobieganiu zanieczyszczeniom morza przez statki.
  • Przeprowadza lustracje polskich obszarów morskich.
  • Sprawuje nadzór i kontrolę w zakresie gospodarowania odpadami na statkach (tzw. „inspekcje PRF”, rejestrowane w systemie THETIS-EU).
  • Sprawuje nadzór i kontrolę w zakresie używania paliwa na statkach (tzw. „inspekcje siarkowe”, rejestrowane w systemie THETIS-EU).
  • Pobiera próbki paliwa żeglugowego używanego na statku lub w trakcie dostawy na statek, w celu przekazania do analizy laboratoryjnej.
  • Bierze udział w organizacji akcji zwalczania zanieczyszczeń środowiska morskiego.
  • Bierze udział w przygotowaniu zezwoleń na złomowanie statków.


Warunki pracy


  • praca w terenie

  • praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych

  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

  • zagrożenie korupcją

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

  • praca ponad 4 godz. dziennie przy komputerze

  • brak podjazdu

  • brak windy, wejście schodami

  • narażenie na promieniowanie elektromagnetyczne

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb  niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (C.V.), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE. 

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE: 5000,00 ZŁ BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji morskiej lub ochrony środowiska lub gospodarki morskiej



pozostałe wymagania niezbędne:

  • dyplom morski na poziomie operacyjnym, w dziale maszynowym lub pokładowym
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi komputera
  • odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska morskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dyplom morski na poziomie zarządzania w dziale maszynowym lub pokładowym
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • kopia dyplomu morskiego na poziomie operacyjnym w dziale maszynowym lub pokładowym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dyplomu morskiego na poziomie zarządzania w dziale maszynowym lub pokładowym

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Dokumenty należy przesyłać na adres:

    Urząd Morski w Szczecinie
    Plac Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro pok. 130

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/11/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi