Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/10/2019.

inspektor realizujący funkcje publicznoprawne

Łeba, pomorskie

Urząd Morski w Słupsku

Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Słupsku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor realizujący funkcje publicznoprawne do spraw ochrony środowiska morskiego w Inspektoracie Ochrony Środowiska Morskiego

Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań w sprawch ustalania sprawców zanieczyszczeń środowiska morskiego, kontrola terenów portowych i przystani morskich
  • Prowadzenie inspekcji statków oraz uczestniczenie w lotach patrolowych nad obszarami morskimi
  • Pobieranie próbek paliwa żeglugowego ze statków oraz od dostawców paliw do badań laboratoryjnych
  • Kontrola urządzeń portowych do odbioru nieczystości ze statków
  • Kontrola spełniania warunków określonych w zezwoleniach na zatapianie odpadów oraz odkładanie urobku do morza
  • Aktualizacja i nadzór nad aktualizacją portowych planów gospodarowania odpadami ze statków oraz planów zwalczania zanieczyszczeń w portach
  • Współpraca z MOSG i morską służbą poszukiwania i ratownictwa SAR ( w porcie z placówką BSR)
  • Współpraca z zarządem portu, administracją terenową, inspekcją ochrony środowiska, inspekcją sanitarną


Warunki pracy

- praca w godzinach od 7.30 do 15.30
- praca w terenie ( port, przystanie morskie, rejsy statkiem, loty samolotem)
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 h dziennie
- zagrożenie korupcją

Bariery architektoniczne:
- schody,
- brak windy,
- brak podjazdu,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet,
- brak drzwi odpowiedniej szerokości.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie.

Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.

Wynagrodzenie zasadnicze: 3874,14 zł + dodatek stażowy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie morskie lub ochrona środowiska

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z ochroną środowiska

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Brak przeciwwskazań do wykonywania lotów i rejsów
  • Znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska morskiego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Dokument lub oświadczenie o braku przeciwwskazań do wykonywania lotów i rejsów
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    20/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry