Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

Lubelski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków Delegatura w Zamościu

20-113 Lublin ul.Archidiakońska 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi terenowe oględziny i kontrole obiektów zabytkowych na obszarze województwa lubelskiego pod kątem oceny stanu zachowania
  • przygotowuje dla obiektów i obszarów wpisanych do rejestru zabytków projekty decyzji, postanowień, uzgodnień dla prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, podziału zabytków nieruchomych, zmian przeznaczenia zabytku, umieszczania na zabytku tablic i urządzeń reklamowych oraz innych działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytku
  • opracowuje wytyczne konserwatorskie, opinie, zaświadczenia
  • gromadzi i przekazuje informacje o dobrach kultury
  • współpracuje ze służbami planistycznymi przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań oraz warunków zabudowy
  • kontroluje przebieg i terminowość prac remontowo-konserwatorskich


Warunki pracy

praca w środowisku biurowym i w terenie, wyjazdy służbowe, bezpośrednie kontakty telefoniczne i mailowe, bezpośredni kontakt z klientem, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, 


Siedziba Delegatury usytuowana na pierwszym piętrze zabytkowej kamienicy,
do siedziby prowadzą dwa wejścia: główne od strony Rynku Wielkiego
oraz drugie od podwórza (od ulicy Staszica); Oba wejścia nie są wolne od
barier – poprzedzone stromymi schodami, przed budynkiem brak wydzielonych miejsc parkingowych dla pojazdów uprzywilejowanych,
brak windy oraz toalety dostosowanej dla osób z niepełnosprawnością,



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe planowanie przestrzenne, historia sztuki, architektura, urbanistyka, budownictwo, architektura krajobrazu

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, rozporządzeń z zakresu ochrony zabytków oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • zdolności analityczne, dokładność i systematyczność i terminowość
  • umiejętność i łatwość precyzyjnego i poprawnego formułowania myśli w języku polskim w mowie i piśmie /redagowanie tekstów/
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania czasem
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie
    ul.Archidiakońska 4 20-113 Lublin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/07/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi