Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków do spraw rejestru zabytków nieruchomych Wydział Zabytków Ruchomych , Rejestru Zabytków i Dotacji na Zabytki

25-502 Kielce ul. Ignacego Paderewskiego 34A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach wpisu do rejestru zabytków nieruchomych; prowadzi ten rejestr;
  • Prowadzi wojewódzką ewidencję zabytków oraz współpracuje z gminami w sprawach dotyczących gminnych ewidencji zabytków;
  • Uzgadnia inwestycje w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych, znajdujących się w wojewódzkiej/gminnej ewidencji zabytków (art. 39 ust.3 i 4 ustawy Prawo budowlane);
  • Prowadzi zbiory dokumentacji naukowo-historycznej i konserwatorskiej, z wyłączeniem zbiorów archeologicznych;
  • Prowadzi archiwum zakładowe;
  • Udostępnia dokumentacjię ze zbioru na potrzeby innych stanowisk pracy;
  • Obsługuje osoby z zewnątrz, korzystające ze zbioru dokumentacji.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Stres związany z obsługą klientów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres e-mail, numer telefonu. 


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie: historia sztuki, konserwatorstwo, zabytkoznawstwo, ochrona dóbr kultury,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
praca lub inne zajęcia zarobkowe dokonywane na rzecz administracji rządowej/samorządowej lub jednostki wykonującej zadania administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi komputera.
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-01-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
    25-502 Kielce
    ul. Ignacego Paderewskiego 34A


    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    12/01/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry