Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków do spraw rejestru zabytków nieruchomych Wydział Zabytków Ruchomych , Rejestru Zabytków i Dotacji na Zabytki

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce
Al. IX Wieków Kielc 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wpisu do rejestru zabytków nieruchomych; prowadzenie tego rejestru.
  • Prowadzenie wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz współpraca z gminami w sprawach dotyczących gminnych ewidencji zabytków.
  • Uzgadnianie inwestycji w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych, znajdujących się w wojewódzkiej/gminnej ewidencji zabytków (art. 39 ust.3 i 4 ustawy Prawo budowlane)
  • Prowadzenie zbioru dokumentacji naukowo-historycznej i konserwatorskiej, z wyłączeniem zbiorów archeologicznych.
  • Prowadzenie archiwum zakładowego.
  • Udostępnianie dokumentacji ze zbioru na potrzeby innych stanowisk pracy.
  • Obsługa osób z zewnątrz, korzystających ze zbioru dokumentacji


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Stres związany z obsługą klientów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druki dostępne poniżej pod treścią ogłoszenia.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie: historia sztuki, konserwatorstwo, zabytkoznawstwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
praca lub inne zajęcia zarobkowe dokonywane na rzecz administracji rządowej /samorządowej lub jednostki wykonującej zadania administracji publicznej.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi komputera.
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi