Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor ochrony zabytków

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w kontrolach przeprowadzanych przez pracowników WUOZ Kielce w odniesieniu do obieków wpisanych do rejestru zbytków
  • Wykonywanie zadań z zakresu kar administracyjnych oraz postępowań egzekucyjnych. Przygotowywanie decyzji i postanowień odnośnie wymierzania administracyjnej kary pieniężnej.
  • Przygotowywanie decyzji i postanowień w przedmiocie ustalania odsetek za zwłokę od zaległej administracyjnej kary pieniężnej, upomnień, tytułów wykonawczych, odpowiedzi na zarzuty zobowiązanego.
  • Opracowywanie wytycznych i opinii konserwatorskich w przypadku podejmowania inwestorskich działań i konieczności rewaloryzacji i konserwacji na wniosek inwestora lub z urzędu
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń, pozwoleń, opinii i innych pism z zakresu ochrony i opieki nad zabytkami
  • Nadzór z ramienia urzędu nad prowadzonymi pracami rewaloryzacyjnymi i rewitalizacyjnymi w zabytkowych założeniach urbanistycznych
  • Konsultowanie projektów, programów i zamierzeń inwestycyjnych, remontowych w zabytkowych założeniach urbanistycznych w celu określenia na etapie projektowania i planowania wymogów konserwatorskich przy pracach remontowych, adaptacyjnych, moderniazcyjnych.
  • Współpraca z organami ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, administracji architektoniczno-budowlanej, nadzoru budowlanego a także instytucjami, fundacjami i innymi jednostkami w zakresie ochrony zabytków i opiece nad zabytkami.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucone przez komisję rekrutacyjną,
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o metodach i techniki naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych ofert - analiza dokumentów
- sprawdzenie doświadczenia zawodowego i kompetencji - rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty kandydatów/kandydatek wymienionych w protokole z naboru są przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni; po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe kierunkowe: architektura, urbanistyka, budownictwo lądowe, planowanie przestrzenne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
praca w administracji rządowej/samorządowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość aktualnych ustaw i rozporządzeń:
  • o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • prawo budowlane
  • o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • kodeks postępowania administracyjnego
  • o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi