Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w KielcachŚwiętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor ochrony zabytkówWojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udział w kontrolach przeprowadzanych przez pracowników WUOZ Kielce w odniesieniu do obieków wpisanych do rejestru zbytków
- Wykonywanie zadań z zakresu kar administracyjnych oraz postępowań egzekucyjnych. Przygotowywanie decyzji i postanowień odnośnie wymierzania administracyjnej kary pieniężnej.
- Przygotowywanie decyzji i postanowień w przedmiocie ustalania odsetek za zwłokę od zaległej administracyjnej kary pieniężnej, upomnień, tytułów wykonawczych, odpowiedzi na zarzuty zobowiązanego.
- Opracowywanie wytycznych i opinii konserwatorskich w przypadku podejmowania inwestorskich działań i konieczności rewaloryzacji i konserwacji na wniosek inwestora lub z urzędu
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń, pozwoleń, opinii i innych pism z zakresu ochrony i opieki nad zabytkami
- Nadzór z ramienia urzędu nad prowadzonymi pracami rewaloryzacyjnymi i rewitalizacyjnymi w zabytkowych założeniach urbanistycznych
- Konsultowanie projektów, programów i zamierzeń inwestycyjnych, remontowych w zabytkowych założeniach urbanistycznych w celu określenia na etapie projektowania i planowania wymogów konserwatorskich przy pracach remontowych, adaptacyjnych, moderniazcyjnych.
- Współpraca z organami ochrony środowiska, zagospodarowania przestrzennego, administracji architektoniczno-budowlanej, nadzoru budowlanego a także instytucjami, fundacjami i innymi jednostkami w zakresie ochrony zabytków i opiece nad zabytkami.
Warunki pracyPraca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucone przez komisję rekrutacyjną,
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o metodach i techniki naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych ofert - analiza dokumentów
- sprawdzenie doświadczenia zawodowego i kompetencji - rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty kandydatów/kandydatek wymienionych w protokole z naboru są przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni; po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe kierunkowe: architektura, urbanistyka, budownictwo lądowe, planowanie przestrzenne
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
praca w administracji rządowej/samorządowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość aktualnych ustaw i rozporządzeń:
- o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- prawo budowlane
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- kodeks postępowania administracyjnego
- o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
- umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-03-23
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu