Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Strzelinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego do spraw kontroli budów i obiektów oraz prowadzenia spraw administracyjnych wynikających z tych kontroli, samodzielne stanowisko inspekcyjne

57-100 Strzelin Ul. Grahama Bella 3a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi inspekcje budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości procesu budowlanego
  • prowadzi inspekcje obiektów użytkowanych
  • prowadzi postępowania egzekucyjne na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • prowadzi postępowanie wyjaśniające dotyczące katastrof budowlanych
  • przyjmuje i weryfikuje zawiadomienia o zakończeniu budowy, zgłoszenia rozpoczęcia budowy, wnioski o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
  • przygotowuje sprawozdania w zakresie realizacji zadań
  • przygotowuje projekty pism, decyzji i postanowień administracyjnych
  • prowadzi kontrole obowiązkowe
  • przyjmuje interesantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udziela wyjaśnień z zakresu stosowania prawa budowlanego
  • realizuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora


Warunki pracy

Praca w godzinach 7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku, administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu oraz praca w terenie. Kontakt z interesantami. Kierowanie samochodem służbowym.


Miejsce pracy: budynek w centrum miasta, pomieszczenia na parterze.


Parking dostępny przed budynkiem.


Brak możliwośći podejmowania zajęć i czynności zawodowych zwiazanych z budownictwem na terenie powiatu strzelińskiego a poza terenem tylko takich, które nie kolidują z obowiązkami służbowymi - pod warunkiem uzyskania zgody przełożonego.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie związane z budownictwem

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w budownictwie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności budowlanej w pełnym lub ograniczonym zakresie
  • znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, staranność, umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania
  • umiejętność poprawnego komunikowania się w mowie i piśmie z interesantami, formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Strzelinie, ul. Grahama Bella 3a, 57-100 Strzelin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi