Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/11/2019.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego PINB

ul. Kościelna 8, 89 - 100 Nakło nad Notecią

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie weryfikacji prawidłowości utrzymania obiektów budowlanych, w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w celu przekazania bezpośredniemu przełożonemu
  • przeprowadzanie kontroli oraz przygotowanie projektów rozstrzygnięć w przedmiocie dopuszczania obiektów do użytkowania ( na wniosek stron ) w celu weryfikacji stanu faktycznego (m.in. weryfikacja dokumentów) w zakresie zgodności z przepisami prawa budowlanego
  • przeprowadzanie kontroli dokumentów związanych z rozpoczynaniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa (weryfikacja uprawnień budowlanych uczestników procesu budowlanego)
  • współuczestnictwo w prowadzeniu postępowań wyjaśniających przyczyny powstawania katastrof budowlanych (w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych) w celu uporządkowania i zabezpieczenia obiektu budowlanego
  • współuczestniczenie przy sporządzaniu informacji i sprawozdań dotyczących bieżącej działalności inspektoratu
  • przeprowadzanie kontroli właściwego wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez uczestników procesu budowlanego (w tym przygotowanie projektów i kierowanie wniosków o odpowiedzialności zawodowej do izby samorządu zawodowego)
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w celu wyegzekwowania obowiązków nałożonych decyzjami PINB
  • przeprowadzanie kontroli i inspekcji w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji zgodności stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego
  • sporządzanie sprawozdań z działalności PINB m.in. do GUS i GUNB


Warunki pracy

praca w siedzibie PINB oraz w terenie, zmienne warunki atmosferyczne przy kontrolach obiektów budowlanych, praca jednozmianowa, obsługa komputera

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty które:
- wpłyną po w/w terminie,
- nie spełniają wymagań określonych w ogłoszeniu,
- nie zawierają kompletu dokumentów,
- nie zawierają własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i oświadczeniami.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na indywidualną rozmowę kwalifikacyjną. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pinb.naklo.sisco.info) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Nakle nad Notecią przy ul. Kościelnej 8.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie budowlane lub pokrewne, preferowane wyższe z uprawnieniami budowlanymi

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (preferowane konstrukcyjno - budowlane, instalacyjne)
  • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i Kodeksu postepowania administracyjnego wraz zprzepisami wykonawczymi
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego
  • pozytywne badania lekarskie (mile widziane dopuszczenie do pracy na wysokości)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kserokopia uprawnień budowlanych
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry