Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/07/2019.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego do spraw Wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych i przeprowadzanie oględzin na terenie powiatu mogileńskiego ,praca biurowa w siedzibie inspektoratu ,reprezentacja urzędu . Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mogilnie
88-300 Mogilno ,ul. M. Konopnickiej 20

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie kontroli budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonywania z pozwoleniem na budowę , projektem budowlanym ,przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dot. bezpieczeństwa ludzi i mienia.
  • Dokonywanie kontroli istniejących obiektów budowlanych ,obejmujących głównie ocenę ich stanu technicznego oraz ocenę zgodności użytkowania z przeznaczeniem ,warunkami pozwoleń i instrukcjami eksploatacyjnymi.
  • Udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrof budowlanych
  • Opracowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz ich egzekwowanie
  • Przyjmowanie skarg i wniosków, należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzialenie im wyjaśnień
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zaleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • Przygotowywanie projektów decyzji ,postanowień administracyjnych i pism w sprawach należących do właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową , utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych


Warunki pracy

Praca w terenie ,praca biurowa ,praca przy komputerze do 4h dziennie.
Warunki uciążliwe , szkodliwe bądź niebezpieczne nie występują.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydat powinien być pełnosprawny ruchowo ze względu na charakter pracy ,związanej z kontrolą na budowie i koniecznością np. wchodzenia po drabinie , poruszania się po rusztowaniu czy schodzenia do wykopów.
Uprzejmie informujemy ,że skonsultujemy się z wybranymi kandydatami tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do PINB w terminie.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie .
Oferty otrzymane w formie elektronicznej , po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezatrudnionych podlegają zniszczeniu po upływie trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy.

Szczegółowe informacje drogą e-mail : pinb@pinbmogilno.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
W budownictwie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienia budowlane minimum w ograniczonym zakresie.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • uprawnienia budowlane - dokument potwierdzający
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • prawa jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    05/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry