Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krasnymstawie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor nadzoru budowlanego do spraw kontroli i przestrzegania przepisów ustawy Prawo budowlane w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Krasnymstawie, administracja publiczna

22-300 Krasnystaw ul. Sobieskiego 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi działalność inspekcyjno- kontrolną w terenie w zakresie prowadzonych postępowań
  • przygotowuje decyzje administracyjne , zaświadczenia, postanowienia, odpowiedzi, wystąpienia oraz inne pisma w zakresie kompetencji PINB
  • prowadzi postępowania administracyjne w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego (PINB)
  • prowadzi czynności egzekucyjne wynikające z wydanych decyzji administracyjnych
  • przyjmuje i sprawdza zawiadomienia o rozpoczęciu i o zakończeniu budowy
  • wykonuje inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego


Warunki pracy

Praca w urzędzie administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera, obsługa interesantów, praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, praca w terenie związana z działalnością kontrolną, wyjazdy kontrolne samochodem służbowym, praca z II pietrze w budynku z windą.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa, instalacji, architektury, drogownictwa

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
przebieg pracy zawodowej w branży budowlanej i w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane
  • znajomośc przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów techniczno-budowlanych
  • znajomośc przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera
  • komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia uprawnień budowlanych
    • kopia prawa jazdy
    • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat nadzoru Budowlanego w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3
    22-300 Krasnystaw

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/04/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi