#

INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Urząd Miasta Olsztyna

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1151


Obowiązki:

1. Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
2. Koordynowanie realizacji planów o udzielenie zamówień, opracowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
3. Koordynowanie udzielania przez komórki organizacyjne Urzędu zamówień nieujętych w planie, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
4. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych i opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Weryfikowanie i analizowanie wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
7. Aktualizowanie obowiązujących w Urzędzie regulaminów i procedur w zakresie udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
8. Wprowadzanie danych w Rejestrze zamówień publicznych udzielanych w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz do Platformy zakupowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
9. Monitorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu planów postępowań o udzielenie zamówienia.
10. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
11. Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym.
12. Rozwiązywanie spraw szczególnie trudnych, złożonych w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki).2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki).4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.2. Organizacja pracy własnej.3. Aktualność i kompleksowość wiedzy.4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.5. Samodzielność.6. Kultura osobista.


Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: List motywacyjny.C.V.Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi