#

INSPEKTOR GŁÓWNY/SPECJALISTA GŁÓWNY DS.ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Urząd Miasta Olsztyna

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1206


Obowiązki:

1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.
2. Weryfikacja i analiza wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
3. Współpraca z komórkami inicjującymi zamówienie publiczne.
4. Rekomendowanie decyzji wraz z uzasadnieniem dot. wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania, wyboru oferty najkorzystniejszej, rozstrzygania odwołań.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych.
6. Opracowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań.
7. Wprowadzanie danych do Platformy przetargowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
8. Prowadzenie spraw szczególnie trudnych, inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym (w przypadku głównego specjalisty).

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: zamówienia publiczne

Pozostałe wymagania:

  • 1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. 2. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora).3. Co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora).4. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty).5. Co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty).1. Poprawność i terminowość wykonywania zadań.2. Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań.3. Zdolność do współpracy.4. Komunikatywność,5. Dokształcanie, aktualizacja wiedzy.6. Samodzielność.


Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: List motywacyjny.C.V.Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów podyplomowych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (np. zakres czynności, wykaz prowadzonych przez kandydata postępowań, plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych jednostki, itp.).kany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).Termin składania ofert:do 16.11.2025 r.szczegóły oferty: https://praca.olsztyn.eu/oferta/83-2025-umo-inspektor-inspektorka-glowny-specjalista-glowna-specjalistka-ds-zamowien-publicznych-w-wydziale-zamowien-publicznych-urzedu-miasta-olsztyna-pl-jana-pawla-ii-1

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi