#

INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. FINANSOWYCH

Urząd Miasta Olsztyna

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1204


Obowiązki:

1. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, sprzedaży lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i budowli, nabycia na własność prawa użytkowania wieczystego oraz wystawianie faktur VAT.
2. Wystawianie faktur VAT od opłat rocznych za użytkowanie wieczyste oraz opłat przekształceniowych gruntów Gminy i Skarbu Państwa.
3. Sporządzanie miesięcznych rejestrów VAT.
4. Sporządzanie deklaracji i korekt na podatek od nieruchomości stanowiących własność Gminy Olsztyn oraz podatek leśny Skarbu Państwa.
5. Sporządzanie informacji z dokonanych umorzeń oraz ulg w spłacie należności.
6. Sporządzanie wykazów osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono opłatę na raty.
7. Analizowanie zmian w przepisach prawa związanych ze stanowiskiem pracy i udzielanie pracownikom Wydziału informacji o tych zmianach.
8. Monitorowanie realizacji wszystkich spraw finansowych prowadzonych w Wydziale.
9. Wypłacanie odszkodowań dla osób prawnych i fizycznych wynikających z wyroków sądowych oraz zawieranych ugód.
10. Ustalanie obowiązujących interpretacji przepisów podatkowych w sprawach realizowanych przez Wydział.
11. Sporządzanie sprawozdań z działalności Prezydenta Olsztyna w zakresie spraw realizowanych przez Wydział.


PRACA W GODZINACH: 6:30/8:00-14:30/16:00



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Preferowany kierunek studiów: ekonomia. Co najmniej 3 letni staż pracy.


Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: List motywacyjny.C.V.Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).SKŁADANIE DOKUMENTÓW TYLKO PRZEZ FORMULARZ APLIKACYJNY NA STRONIE www.praca.olsztyn.eu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi