Numer oferty: StPr/25/0578
https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etat
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
W zakresie technicznym:
Współpraca przy opracowaniu planów remontów.
Nadzorowanie pracy WPT i magazynów pod względem administracyjnym oraz weryfikacja dokumentów dotyczących
zamówień publicznych.
Bieżące informowanie kierownika lub inspektora komórki technicznej o realizacji prac remontowych i występujących trudnościach.
W razie potrzeby zastępowanie kierownika komórki organizacyjnej działu technicznego.
Kontrola zasadności i nadzór nad właściwym użytkowaniem pobranych z magazynu urządzeń i części zamiennych w
zastępstwie kierownika,
Przygotowywanie raportów dotyczących korzystania ze środowiska naturalnego przez urządzenia w jednostce
organizacyjnej i nośników energii porządzone dla (np. Urząd Marszałkowski, KOBIZE, GUS itp.).
Kontrola dzienników okrętowych i maszynowych przy udziale Dyrektora ZDMiż.
Prowadzenie dokumentacji technicznej jednostek pływających.
Kontrola nad wykazami ważności certyfikatów jednostek pływający ZDMiż.
Śledzenie na bieżąco zmian w przepisach i zarządzeniach dotyczących gospodarki morskiej.
Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów wykonawców oraz egzekwowanie zapisów umownych.
W zakresie zamówień publicznych:
Wprowadzenie oraz monitorowanie przebiegu działań związanych z wdrożeniem w zakładzie pracy EZD elektronicznego
zarządzania dokumentacją; organizacja szkoleń dla pracowników zakładu w tym zakresie.
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień
Publicznych (PZP) oraz przepisami wewnętrznymi jednostki dotyczących działu technicznego ZDMiŻ.
Opracowanie dokumentacji postępowań w tym: szacowanie wartości zamówienia, ogłoszeń, opisów przedmiotu
zamówienia, projektów umów, kryteriów oceny oferty.
Prowadzenie postępowań zakupowych wyłączonych z PZP, zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
Opracowywanie i publikacja zapytań ofertowych na platformie zakupowej jednostki oraz obsługa tego procesu do
momentu wyboru oferty i sporządzenie umowy.
Weryfikacja formalna i merytoryczna składanych ofert, sprawdzanie kompletności dokumentów, zasadności cen oraz spełnienia warunków udziału.
Udział w pracach komisji przetargowej oraz sporządzanie protokołów z przebiegu postępowań.
Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, w tym wezwań, wyjaśnień, zawiadomień o wyborze
oferty lub odrzuceniu w trakcie toczącego się postępowania.
Przygotowywanie projektów umów i uzgadnianie ich z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z działem prawnym.
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji.
Współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie planowania zakupów i przygotowania OPZ oraz dokumentacji leżącej w zakresie czynności osób merytorycznych.
Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów wykonawców oraz egzekwowanie zapisów umownych. W razie potrzeby na polecenie przełożonych wykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych wyżej a
mieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. list motywacyjny,2. życiorys (cv) -List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor ds. administracyjno-technicznych 8/8 etatu w Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakic mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych."3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie** 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, 10. klauzula informacyjna dla kandydata (w załączeniu do ogłoszenia).Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu lub przesłaćza pośrednictwem poczty w terminie do 28 listopada 2025 r. do godz. 14:00 (uwaga: liczy się data wpływu do zakładu pracy) Na adres:Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściuul. Wybrzeże Władysława IV 1272-600 Świnoujściew zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. administracyjno- technicznych -8/8 etatu w Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu "Uwaga:1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie2.3.4.5.dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, żekompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowolub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem najęzyk polski dokonane przeztłumacza przysięgłego.Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczychstanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele UniiEuropejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawawspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej art. 11 ust. 2 ustawyz dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.