Numer oferty: StPr/25/0574
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne:
Zadania główne:
1. Zarządzanie cmentarzami komunalnymi, nadzór nad realizacją umów w zakresie prawidłowego administrowania i utrzymania cmentarzy, planowanie i opiniowanie projektów zagospodarowania terenu cmentarzy
2. Nadzór nad realizacją umów i zleceń w zakresie administrowania i utrzymania cmentarzy w mieście, w ramach zaplanowanych i zatwierdzonych środków budżetowych
3. Potwierdzanie zakresu wykonanych prac w zakresie administracji i utrzymania cmentarzy
4. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz podejmowanie interwencji dotyczących w/w zakresu działań
5. Przygotowywanie i prowadzenie procedury związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w zakresie administrowania utrzymania cmentarzy komunalnych w mieście
6. Przygotowywanie treści umów z wykonawcami a także kontrola realizacji tych umów w zakresie administrowania i utrzymania cmentarzy komunalnych w mieście
7. Załatwianie spraw związanych z interpelacjami radnych, udzielanie odpowiedzi radnym w zakresie uchwały krajobrazowej oraz utrzymania cmentarzy komunalnych
8. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie utrzymania cmentarzy komunalnych
9. Przygotowywanie danych do opracowywanych przez Wydział informacji, planów i sprawozdań
10. Opieka nad grobami i miejscami pamięci narodowej
11. Realizacja zadań w zakresie określania warunków i zasad usytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń i ich gabarytów wynikających z uchwały krajobrazowej.
12. Współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz Wydziałem Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami odnośnie uzyskania niezbędnych opinii, zezwoleń lub umów do realizacji zadań w zakresie otrzymanych wniosków dla nośników reklamowych.
13. Obsługa roszczeń ubezpieczeniowych związanych ze zdarzeniami na Cmentarzach
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. list motywacyjny,2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,9. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,11. klauzula informacyjna dla kandydata.Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej. w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku do godziny 13:00.Uwaga:1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.