Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/06/2021.

Information office job for English speakers

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Information office job for English speakers
Kraków
NR REF.: 1148673

Hello! We are looking for new people to join well-known international company!

If you are fluent in English and have one year of customer service experience then we have a job offer for you!

 What would you do?
  • Managing the needs of customers, processing customer requests and upgrading data in computer systems
  • Creating innovative ideas and solutions that will improve customers satisfaction,
  • Working with the customers from United Kingdom

What we offer:
  • dynamic recruitment process, do not wait for response for months!
  • office located in the centre of Kraków
  • 1 month long training payed as a normal working hours
  • private medical care
  • multi sport card
  • competitive salary

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry