Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/06/2020.

Opis stanowiska pracy

7-30-55299

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Automotive, w związku z rozwojem struktur organizacyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. zakupów pośrednio produkcyjnych (Indirect)

Zakres obowiązków:

- koordynowanie procesów zakupowych materiałów pośrednio produkcyjnych
- przegląd rynku oraz wyszukiwanie dostawców
- ocena i akceptacja dostawców z zastosowaniem metod analizy ryzyka
- realizacja polityki zakupowej grupy
- modyfikacja procesów w ramach procesu zakupowego
- planowanie i analiza zamówień
- realizacja samodzielnych projektów z obszaru zakupów we współpracy z innymi działami
- ścisła współpraca z działem Utrzymania Ruchu (m.in. w zakresie zakupu części zamiennych z obszaru automatyki, pneumatyki, hydrauliki siłowej, narzędzi, części zamiennych), magazynem opakowań i wyrobów gotowych(organizacja wysyłek i transportu towarów i części), działem kontroli jakości
- inicjowanie działań mających na celu osiągnięcie określonego poziomu oszczędności poprzez rozwijanie współpracy z dostawcami, negocjacje jak i szukanie większych wolumenów zakupowych
-kompleksowa współpraca z istniejącymi dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców oraz prowadzenie działań operacyjnych (koordynowanie aktywności administracyjnych, egzekwowanie realizacji warunków umowy, raportowani działań w systemie)

Wymagania:
- praktyczna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustna i pisemną
- doświadczenie w realizacji procesów zakupowych Indirect w firmie produkcyjnej
- znajomość procedur zakupowych
- doświadczenie w kontaktach i negocjacjach z dostawcami
- wysoki poziom umiejętności w zakresie komunikacji i negocjacji
- samodzielność, zaangażowanie w realizację celów firmy, odpowiedzialność i nastawienie na współprace

Korzyści:
- ciekawe stanowisko o wysokim stopniu samodzielności (możliwość implementacji własnych inicjatyw i pomysłów) w stabilnej organizacji o międzynarodowym zasięgu
- praca w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych pod względem technicznym projektów
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w obszarze zakupów
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych
- bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multi-Sport, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, kursy językowe, premie uznaniowe i świąteczne, dofinansowanie do stołówki)
- przyjazna atmosfera pracy
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania grupy odbiorców

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
do góry