#

II Linia Wsparcia Service Desk

Hays Poland

Kraków, małopolskie

Hays Poland

II Linia Wsparcia Service Desk

Kraków
II Linia Wsparcia Service Desk
Kraków
NR REF.: 1101545

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
II Linia Wsparcia Service Desk


Lokalizacja: Kraków
Realizacja: współpraca długofalowa
Stawka: 500 - 600 PLN netto + VAT / dzień
Współpraca: B2B


Zadania:
  • uczestnictwo projektach bankowych
  • wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk

Wymagania:
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • systematyczność w wykonywaniu zadań
  • precyzja w działaniu
  • bardzo duża chęć nauki
  • znajomość podstaw księgowości bankowej
  • podstawy znajomość języków skryptowych (PL/SQL, TSQL)
  • dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
  • umiejętności dobrej organizacji czasu pracy

Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
  • Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
  • Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi