II Linia Wsparcia Service Desk
Kraków II Linia Wsparcia Service Desk
Kraków
NR REF.: 1101545
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
II Linia Wsparcia Service Desk
Lokalizacja: Kraków
Realizacja: współpraca długofalowa
Stawka: 500 - 600 PLN netto + VAT / dzień
Współpraca: B2B
Zadania:
Wymagania:
Oferujemy:
Kraków
NR REF.: 1101545
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – banku – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
II Linia Wsparcia Service Desk
Lokalizacja: Kraków
Realizacja: współpraca długofalowa
Stawka: 500 - 600 PLN netto + VAT / dzień
Współpraca: B2B
Zadania:
- uczestnictwo projektach bankowych
- wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk
Wymagania:
- umiejętności analitycznego myślenia
- systematyczność w wykonywaniu zadań
- precyzja w działaniu
- bardzo duża chęć nauki
- znajomość podstaw księgowości bankowej
- podstawy znajomość języków skryptowych (PL/SQL, TSQL)
- dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- umiejętności dobrej organizacji czasu pracy
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
- Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
- Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.