Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/12/2018.

HR Services Specialist for US/CAN

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Services Specialist for US/CAN
Kraków
NR REF.: 1115112

Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Obsługi Pracowników.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Wsparcie obecnych i poprzednich pracowników firmy, managerów oraz pracowników działu HR a także Klientów szczególnie w rejonach USA i Kanady. Wsparcie dotyczy rozwiązywania zapytań pracowników dotyczących kwestii benefitów, payroll-u, zapytania dotyczące systemów i narzędzi pracy. Bieżaca pomoc w pracach administracyjnych zespołu HR.

Do procesu zapraszamy osoby z bardzo dobrą znajmością języka angielskiego (C1/B2+), osoby komunikatywne z dardzo dobrą organizacją czasu. Wymagane min. rok doświadczenia w HR, Payroll bądz customer Service.

Oferujemy pracę w międzynarodowej, rozpoznawalnej na rynku firmie o ugruntowanej pozycji oraz atrakcyjne wynagrodzenie.

Oferta dotyczy pracy w oparciu o umowę o pracę tymczasową.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry