W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Manager
Miejsce pracy: cały regionNaszym Klientem jest firma z branży przemysłowej, która w związku z rozwojem swojej organizacji poszukuje osoby zainteresowanej stanowiskiem HR Managera
Odpowiedzialność: monitorowanie procesów zarządzania personelem, prawidłowe rozliczanie świadczeń ze stosunku pracy.
Główne obowiązki:
- obsługa procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych, podnoszących kwalifikacje pracowników, rozwój komunikacji wewnętrznej i działania integrujące pracowników
- prowadzenie administracji kadrowej
- kreowanie polityki płacowej, rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji i formularzy wymaganych dla sprawozdawczości
- opracowywanie skutecznych działań motywacyjnych dla pracowników
- opracowywanie rozwiązań zapewniających optymalizację wykorzystania czasu pracy pracowników
- opracowywanie analiz, raportów i prezentacji
- zadania administracyjne (umowy z podwykonawcami, weryfikacja faktur)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, mile widziane specjalistyczne
- doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku w dziale HR
- znajomość norm i procedur prawnych w zakresie prawa pracy i prawa administracyjnego
- zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność słuchania i obserwacji, empatia oraz pozytywne nastawienie
- przedsiębiorczość, zdolności analityczne, organizacyjne
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wysoki poziom kultury osobistej punktualność, systematyczność, odpowiedzialność
Korzyści:
Do dyspozycji standardowe narzędzia pracy (telefon, komputer). Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, w tym specjalistycznych, w zakresie zarządzania zespołami ludzkimi. Możliwośc otrzymania premii.