Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Manager

Miejsce pracy: cały region
4-14-63787

Naszym Klientem jest firma z branży przemysłowej, która w związku z rozwojem swojej organizacji poszukuje osoby zainteresowanej stanowiskiem HR Managera

Odpowiedzialność: monitorowanie procesów zarządzania personelem, prawidłowe rozliczanie świadczeń ze stosunku pracy.

Główne obowiązki:
- obsługa procesów rekrutacyjnych, szkoleniowych, podnoszących kwalifikacje pracowników, rozwój komunikacji wewnętrznej i działania integrujące pracowników
- prowadzenie administracji kadrowej
- kreowanie polityki płacowej, rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji i formularzy wymaganych dla sprawozdawczości
- opracowywanie skutecznych działań motywacyjnych dla pracowników
- opracowywanie rozwiązań zapewniających optymalizację wykorzystania czasu pracy pracowników
- opracowywanie analiz, raportów i prezentacji
- zadania administracyjne (umowy z podwykonawcami, weryfikacja faktur)

Wymagania:
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, mile widziane specjalistyczne
- doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku w dziale HR
- znajomość norm i procedur prawnych w zakresie prawa pracy i prawa administracyjnego
- zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność słuchania i obserwacji, empatia oraz pozytywne nastawienie
- przedsiębiorczość, zdolności analityczne, organizacyjne
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wysoki poziom kultury osobistej punktualność, systematyczność, odpowiedzialność

Korzyści:
Do dyspozycji standardowe narzędzia pracy (telefon, komputer). Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, w tym specjalistycznych, w zakresie zarządzania zespołami ludzkimi. Możliwośc otrzymania premii.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi