W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Front Office Specialist with English and Czech (C1) – new HR Hub
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, new established Shared Service Center in Nowy Tomyśl, we are looking for candidates for the position of:
HR Front Office Specialist with English and Czech (C1)
Workplace: Nowy Tomyśl
Key responsibilities:
- Operational excellence - First point of contact for managers and employees for all HR transaction-related queries
- Handles telephone calls and e-mail queries into the HR SSC - Act as first filter
- Takes ownership of the resolution of callers’ issues, giving guidance & solving problems as the first point of contact whenever possible, refers issues to the HR Back-Office (Specialists) when unable to resolve them personally
- Ensures that all queries are logged using the enquiry management tool
- To update the HR database with employee details/amendments
- Handles general inquiries, supported by answers to predefined questions
- Provides administrative support
- Provides process expertise and identifies improvement potential in order to increase efficiency and customer satisfaction
- Supports training of new agents
Requirements:
- Education: Bachelor’s degree required
- 1 - 2 years of experience as HR Front office / Customer service experience required (SSC experience desirable)
- Strong adherence to set rules/SLAs and rules required
- General HR knowledge preferred.
- Fluency in English, Polish, and Czech
- Excellent Customer Service skills
- Excellent communication skills
- Ability to work under pressure and tough deadlines
- Experience with HR Cloud Systems preferred, preferably SAP SuccessFactors
Benefits:
- International environment and active participation in challenging projects
- Open communication at all levels of the hierarchy
- Personal and professional development
- Stable work in a friendly team
- Flexible working hours
- Possibility to work in the combined stationary and home-office modes
- Training and integration events
- Atractive benefit package