Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2018.

HR Data Administrator for US and Canada

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Data Administrator for US and Canada
Kraków
NR REF.: 1115199

Do zadań osoby na stanowisku Administratora Baz Danych HR będzie należała:

-weryfikacja danych personalnych wprowadzanych do systemu,
- współpraca z działami HR i managerami,
- wprowadzanie danych pracowników do systemu (Oracle system)
- kontrola i zarządzanie nad wprowadzanymi danymi
- odpowiadanie na zapytania działów wewnętrznych.

Do udziału w procesie zapraszamy osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego C1/B2+ ze względu na obsługiwanie rynku USA i Kanady.

Praca w pełnym wymiarze godzin, w godzinach 14-22. Doświadczenie w dziale HR lub Customer Service mile widziane.

Oferujemy pracę w międzynarodowej, rozpoznawalnej na rynku firmie o ugruntowanej pozycji oraz atrakcyjne wynagrodzenie.

Oferta dotyczy pracy w oparciu o umowę o pracę tymczasową. Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry