Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/10/2021.

HR Business Partner

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Business Partner
Kraków
NR REF.: 1153138

Dla mojego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej poszukuję Kandydatów na stanowisko:

HR Business Partner
Kraków

Zadania:

  • Analiza potrzeb organizacyjnych w zakresie HR
  • Współpraca z kadrą zarządzającą w celu rozwijania i wdrażania rozwiązań HR, wspierających ich zespoły w realizacji celów biznesowych
  • Koordynacja procesów rekrutacji i zatrudniania
  • Identyfikacja i rozwój talentów, udział w opracowywaniu ścieżek rozwoju pracowników,
  • Ścisła współpraca z działem płac
  • Tworzenie systemów motywacyjnych
  • Projektowanie i opracowywanie struktury wynagrodzeń zgodnie z potrzebami biznesu
  • Analiza potrzeb szkoleniowych
  • Optymalizacja procesów HR
  • Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy
  • Wsparcie liderów w zakresie zarządzania zespołami
  • Kształtowanie kultury organizacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ZZL, psychologia, socjologia)
  • Min. 3 letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej)
  • Doświadczanie w procesach rekrutacji, zatrudnia, adaptacji i rozwoju pracowników
  • Strategiczne myślenie i wysoka świadomość biznesowa
  • Bardzo dobra znajomość prawa pracy
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, asertywność
  • Duża samodzielność, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Odporność na stres
  • Wysoka kultura osobista

Klient oferuje:

  • Udział we współtworzeniu polityki personalnej
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku
  • Udział w rezalizacji ciekawych projektów HR
  • Pakiet benefitów


Osoby zainteresowane, zapraszam do aplikowania.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry