W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Business Partner - nowe SSC
Miejsce pracy: KatowiceW rezultacie decyzji biznesowej naszego Klienta wspieramy budowę nowej jednostki centrum usług wspólych w Katowicach. W związku z tym poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko HR Business Partnera i podejmie wyzwanie tworzenia struktur i rozwoju marki na rynku polskim.
Miejsce pracy: docelowo Katowice, aktualnie praca w trybie zdalnym
Do głównych obszarów odpowiedzialności na stanowisku należeć będzie:
- stworzenie strategii personalnej z uwzględnieniem korporacyjnych standardów firmy obowiązujących na poziomie grupy oraz wedle aktualnych przepisów,
- budowa i dostosowanie polityki personalnej firmy do realiów rynku,
- udział w pozyskiwaniu talentów oraz zarządzanie nimi poprzez stworzenie adekwatnych narzędzi - komunikacja wewnętrzna, ścieżki karier, systemy motywacyjne,
- projektowanie rozwiązań z zakresu HR we współpracy z centralnym działem personalnym.
Wymagania:
- doświadczenie operacyjne w obszarze procesów HR - na samodzielnych stanowiskach, z kompleksowym zakresem zadań (wyłączając aktywności z obszaru płac i kadr),
- biegła znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w szybko zmieniającym się, dynamicznym środowisku w firmach z sektora SSC/BPO,
- nastawienie na samodzielne działanie z gotowością do podejmowania inicjatywy i brania odpowiedzialności,
- umiejętność wypracowywania optymalnych rozwiązań na bazie szerokiego zakresu informacji,
- zaawansowane kompetencje organizacyjne i wysokie tempo działania
- doświadczenie w tworzeniu nowej jednostki w sektorze Business Services będzie dodatkowym atutem.
Korzyści:
- możliwość posiadania realnego wpływu na kształt nowotworzonych struktur organizacji,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za proces i decyzyjnością,
- zarządzanie procesami HR organizacji przechodzącej procesy tranzyji i transformacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- realne możliwości budowania kariery i pozycji wraz ze wzrostem organizacji,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.