Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

HR and Payroll Specialist

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR and Payroll Specialist
Kraków
NR REF.: 1133498

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG do firmy zlokalizowanej w centrum Krakowa, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Kadr i Płac .

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie danych do listy płac, sprawdzanie poprawności i wykonywanie obliczeń, prowadzenie akt osobowych oraz nadzór nad innymi dokumentami do celów prawnych (umowy o pracę, przedłużenie umowy, świadectwa pracy), zarządzanie wszystkimi świadczeniami pracowniczymi (ochrona medyczna, świadczenia fitness / świadczenia sportowe), przygotowywanie raportów płac i kosztów wynagrodzeń dla działu księgowości, przygotowanie różnych analiz i raportów, wspieranie menedżerów i pracowników we wszystkich kwestiach administracyjnych dotyczących HR.

Kandydat idealny na to stanowisko powinien posiadać około dwuletnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac, język angielski na poziomie C1, dobrą znajomość pakietu Ms Office (Excel), zdolność analitycznego myślenia, wykształcenie wyższe, dobra znajomośc polskiego prawa pracy.

Firma oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki języków obcych, elastyczne godziny pracy oraz dodatkowy dzień urlopu.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry