Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/09/2019.

HR and Payroll Specialist

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR and Payroll Specialist
Kraków
NR REF.: 1127605

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT poszukujemy samodzielnego Specjalisty ds. Kadr i Płac.

Zakres obowiązków obejmuje kompleksową obsługę kadrowo-płacowa pracowników firmy w tym: nawiązywanie i rozwiązywanie stosunków pracy, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, raportów i analiz oraz zarządzanie benefitami pracowniczymi.
Prowadzenie szkoleń w języku polskim oraz angielskim dla nowych i obecnych pracowników to również działanie wchodzące z zakres odpowiedzialności.

Jesteś idealnym kandydatem jeśli znasz język angielski w stopniu zaawansowanym (C1/B2) oraz Excel na poziomie bardzo dobrym, chcesz pracować w środowisku międzynarodowym, masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz interpersonalne. Ponadto posiadasz 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz bardzo dobrą znajomość prawa pracy.

Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie, świetną atmosferę pracy oraz bogaty pakiet benefitów pozafinansowych.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry