
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR and Administration Professional
Miejsce pracy: cały regionWraz z naszym klientem, nowoczesną, międzynarodową firmą z branży produkcyjnej, w związku z rozwojem i nową lokalizacją, poszukujemy doświadczonego pracownika, który chciałby rozwijać się na stanowisku:
HR and Administration Professional
Miejsce pracy: Świdnik
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację procesów HR w firmie m.in. poprzez:
- koordynację i realizację procesu rekrutacji i selekcji oraz onboardingu nowozatrudnionych pracowników
- tworzenie opisów stnowisk
- wsparcie Managerów we wdrażaniu narzędzi i procesów zarządzania ludźmi oraz wspomaganie ich decyzji w zakresie polityki personalnej
- prowadzenie administracji i dokumentacji personalnej, administrowanie benefitami
- współpracę z zewnętrznym dostawcą przy przygotowywaniu i naliczaniu list płac
- tworzenie procedur wewnętrznych i regulaminów
- monitorowanie procesów HR, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby firmy
- odpowiadania na pytania pracowników w zakresie prawa pracy
- komunikacja z pracownikami i związkami zawodowymi
- tworzenie oraz wdrażanie usprawnień dla linii biznesowych (rozwój talentów, polityka wynagrodzeń, system oceny pracowniczej, relokacja pracowników etc.)
- wsparcie i pomoc w tworzeniu budżetów
- współprowadzenie procesów ofertyzacji dostawców (analiza ofert oraz umów, prowadzenie procesu due diligence)
- wystawianie zapotrzebowań zakupu, generowanie raportów
- wparcie działu księgowego
Wymagania:
- min. 4 lata doświadczenia w obszarze HR na samodzielnym stanowisku
- doświadczenie w opracowywaniu i zarządzaniu procesami HR
- znajomość zagadnień księgowych
- bardzo dobra znajomosć języka angielskiego
- znajomość języka włoskiego będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość prawa pracy oraz umiejętność interpretacji przepisów
- wykształcenie wyższe
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy
- Umowa o pracę
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Narzędzia pracy: laptop, telefon
