Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży usług finansowych - poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem na stanowisku HR Administrator.
Stanowisko zakłada wsparcie administracyjne w trzech podzespołach wewnętrznego działu HR - w obszarze onboardingu nowych pracowników, a także weryfikacji i wprowadzaniu danych pracowniczych w systemie firmy. Rola wiąże się ze ścisłą współpracą z zespołami zlokalizowanymi w UK.
Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (C1), pierwszego doświadczenia w międzynarodowym środowisku oraz dokładności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych obowiązków. Dodatkowym atutem będzie wcześniejsze doświadczenie w obszarze HR.
6-miesięczny projekt w oparciu o umowę o pracę tymczasową.
Start: Styczeń 2024
Oferujemy pełne wdrożenie do obowiązków, pracę w systemie hybrydowym - nowoczesne biuro w centrum Krakowa, a także prywatną opiekę medyczną.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.