Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Opis stanowiska pracy

HR Administrator
Kraków
NR REF.: 1148482


Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży bankowości, poszukujemy osoby na stanowisko HR Administrator. 

Rola jest związana z szeregiem obowiązków administracyjnych w zakresie obsługi HR-owej pracowników firmy - pracę z dokumentacją, wsparciem działu rekrutacji, onboardingu i kadr.

Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), doświadczenia w obszarze administracji a także chęci rozwoju w obszarze HR. 

Oferujemy pełne wdrożenie do obowiązków, pakiet szkoleń, a także możliwość pracy zdalnej. 


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry