Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/10/2021.

HR Admin with German

Kraków, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR Admin with German
Kraków
NR REF.: 1153709

Firma: 
Moim klientem jest jedna z największych amerykańskich firm, która specjalizuje się w produkcji szkła. 

Twoje następne stanowisko
Twoimi głównymi obowiązkami na tym stanowisku będzie działalność informacyjna, zarządzanie danymi osobowymi, współpraca z innymi działami firmy, obsługa obszaru HR.

Wymagania: 
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego B2/C1, 2 letnie doświadczenie w administracji lub dziale HR oraz znajomość pakietu MS Office 

Otrzymujesz:  
Możliwość rozwoju w globalnym środowisku oraz pakiet benefitów.  

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku angielskim. 

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry