Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/10/2018.

HR admin and payroll with Dutch

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

HR admin and payroll with Dutch
Kraków
NR REF.: 1098623


Twoja następna firma

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży retail z siedzibą w Krakowie poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko specjalisty ds. HR i payrollu z językiem holenderskim.


Twoje następne stanowisko

Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie między innymi: naliczanie wynagrodzeń ze stosunku umowy o pracę, rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, administrowanie teczek pracowniczych, obsługa bieżącej korespondencji w zakresie HR i payroll, sporządzanie listy płac, opieka administracyjna w zakresie systemów motywatorów pozapłacowych (benefitów).


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Na tym stanowisku najlepiej sprawdzą się osoby z dobrze rozwiniętym myśleniem analitycznym, doświadczeniem w administracji, dziale kadr oraz posługujące się językiem holenderskim na poziomie zaawansowanym.

Co zyskujesz?

Nasz klient proponuje umowę o pracę, możliwość rozwoju w obszarze "twardego" HR oraz atrakcyjne wynagrodzenie.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry