W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Head of IT Operations
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy IT, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko Head of IT Operations, który będzie zarządzał rozwojem działów: Service Desk oraz zarządzanie infrastrukturą i aplikacjami.
Lokalizacja: Łódź
Główne zadania:
- Rozbudowa i utrzymanie struktur zespołu Service Desk oraz zespołu wsparcia infrastruktury i aplikacji dla klientów z całego obszaru EMEA;
- Rozwój procesów zapewniających odpowiedni poziom świadczonych usług;
- Inicjowanie zmian organizacyjnych, proponowanie rozwiązań mających wpływ na efektywne działania systemów i procesów;
- Przygotowywanie i zarządzanie budżetem;
- Nawiązywanie długofalowych relacji z klientami.
- Poprawa i / lub utrzymanie wysokiej satysfakcji pracowników.
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku IT lub biznesowym;
- Doświadczenie w zarządzaniu funkcjami wsparciowymi IT w organizacjach;
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie na stanowisku wymagającym bezpośredniego zarządzania dużym zespołem (powyżej 1500 osób);
- Know-how odnośnie technologii IT – infrastruktura, aplikacje biznesowe - umożliwiający zrozumienie specyfiki funkcjonowania stanowisk i biznesu;
- Zdolność do proponowania strategicznych aktywności i zmian mających wpływ na funkcjonowanie organizacji na poziomie lokalnym i globalnym;
- Skoncentrowanie na jakości serwisu i satysfakcji Klienta;
- Świetne umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i liderskie;
- Otwartość na podroże służbowe.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w znanej i rozpoznawalnej firmie IT;
- Pakiet benefitów pozapłacowych, w tym auto służbowe;
- Premia roczna;
- Możliwości rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie IT.