bieżąca obsługa klientów poprzez telefon, mail
aktywizacja sprzedaży
pozyskiwanie nowych klientów
przetwarzanie zamówień w systemie i wystawianie faktur sprzedaży ( B2B )
archiwizacja dokumentów
doświadczenie w pracy z klientami (Dział Sprzedaży, Obsługi Klienta bądź Call Center)
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
znajomość j. angielskiego (dodatkowym atutem będzie znajomość hiszpańskiego lub rosyjskiego)
orientacja na najwyższą jakość obsługi klienta
dobra znajomość pakietu Ms Office
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy
gotowość do wyjazdów służbowych
Firma z oddziałami w kilku krajach Europy i Azji. Zajmująca się p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.