Zakres obowiązków:
• udział w tworzeniu i realizacji planów działań marketingowych
• monitoring rynku, inicjowanie działań związanych z promocją
• opieka nad dokumentacją działu marketingu (umowy, faktury, kontrola terminów, rozliczeń, obiegu dokumentów itp.)
• prowadzenie negocjacji handlowych w zakresie marketingu i reklamy z kontrahentami i partnerami
• działania związane z marketingiem internetowym, optymalizacja działań i kampanii SEM/SEO, AdWords
wiedza praktyczna z zakresu pozycjonowania witryn internetowych oraz tworzenia kampanii AdWords umożliwiająca kontrolę nad poprawnością i trafnością prowadzonych działań oraz kontrolę rzetelności realizacji umów w w/w zakresie, znajomość narzędzi Google Analytics oraz Google Search Console, umiejętność dodawania linków śledzących w zakresie konkretnych kampanii np. CPM)
• opieka nad stronami internetowymi, w tym udział w tworzeniu stron www i wykonywaniu ich aktualizacji (praktyczna znajomość posługiwania się panelem CMS stron www, wlewanie treści, dodawania widgetów, publikacja filmów, zdjęć, dodawania plików.)
Znajomość zasad tworzenia grafik do stron internetowych (banery, slidery itp.) oraz ich publikacji
• organizacja działań i piecza nad reklamą w prasie, internecie, TV (praktyczna wiedza w zakresie przygotowania projektów pod konkretne kanały np. pod druk prasowy)
• pomoc w organizacji firmowych wydarzeń okolicznościowych np. w święta, imprezy firmowe.
Grafik/ Specjalista ds. Reklamy
Pracodawca: ukrytyMiejsce pracy: Otwock
• czynna znajomość programów graficznych pakietu Adobe CS w szczególności AdobeIllustrator, AdobePhotoshop, umożliwiająca samodzielne wykonywanie projektów graficznych i ich przygotowywanie do druku