Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w OlsztynieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaWarmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przeprowadzanie kontroli jednostek wykonawstwa geodezyjnego, w celu zbadania poprawności wykonywania prac geodezyjnych z obowiązującymi przepisami prawa,
- realizacja kontroli administracji geodezyjnej wykonującej zlecone zadania z zakresu administracji rządowej, w celu ustalenia prawidłowości prowadzenia powierzonych zadań,
- nadzór realizacji przez samorządy terytorialne zadań z zakresu geodezji i kartografii, w celu zapewnienia zgodności działania z obowiązującymi normami prawnymi,
- rozpatrywanie skarg obywateli na działania administracji geodezyjnej oraz wykonawców prac geodezyjnych w celu wyjaśnienia nieprawidłowości oraz udzielenia odpowiedzi,
- przygotowywanie projektów decyzji w postepowaniach odwoławczych z zakresu geodezji i kartografii w celu rozpatrzenia odwołań,
- opracowywanie projekty decyzji administracyjnych wydawanych w postępowaniach nadzwyczajnych z zakresu geodezji i kartografii w celu załatwienia wniosków,
- wnioskowanie do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowania wyjaśniającego dotyczącego osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii.
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które znalazły się w gronie najlepszych kandydatów;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 900 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze geodezji i kartografii
pozostałe wymagania niezbędne:- posiadanie uprawnień formalno-prawnych w zakresie określonym w pkt. 1 i 2 art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r. poz. 1034, z późn. zm.)
- znajomość Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. poz. 1938)
- znajomość Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. poz. 2028)
- znajomość ustawy o znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe z zakresu informatyki lub z obszaru geodezji i kartografii
- przeszkolenie administracyjne
- pozostałe zakresy uprawnień zawodowych wynikające z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (SWING, SWDE, GML)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanych uprawnień
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadanych studiów podyplomowychKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadanych uprawnieńKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu