Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w KrośniePodkarpacki Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw pracowniczych, koordynator działu Zespół ds. administracyjnych, Dział ds. pracowniczych, bhp i p.poż.Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A
38-400 Krosno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw związanych z naborem, nawiązywaniem , zmianą, rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami WIW oraz PLW i ich Zastępców,
- prowadzenie całości spraw związanych z ustalaniem wynagrodzenia i innych świadczeń pracowników oraz przygotowywanie decyzji w tym zakresie,
- wprowadzanie całości spraw kadrowych do systemu Kadry - Płace,
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych, ewidencji pracowników oraz wystawianie dokumentów związanych z pozostawaniem w stosunku pracy,
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej realizacji świadczeń socjalnych pracowników,
- sporządzanie wymaganej dokumentacji na potrzeby ZUS,
- organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu.
Warunki pracy- praca administracyjno - biurowa
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia elektroniczne dydaktyczne oraz pomiarowe i specjalistyczne.
Siedziba Inspektoratu mieści się w budynku piętrowym, winda i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- oświadczenia powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w siedzibie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie, ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno w Dziale ds. pracowniczych, bhp i p.poż. lub przesłać pocztą z dopiskiem " Ogłoszenie o naborze Nr 57976 - Imię i nazwisko ...." w terminie do 9.12.2019r. Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
- tylko kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie albo pisemnie czy elektronicznie, o zakwalifikowaniu do dalszego postępowania rekrutacyjnego,
- metody i techniki naboru zastosowane w naborze: test (w przypadku zakwalifikowania po wstępnej selekcji co najmniej 10 kandydatów), rozmowa kwalifikacyjna, praktyczne wykonanie zadań,
- oferty kandydatek/kandydatów, które zostały zakwalifikowane do dalszego postępowania rekrutacyjnego i zostały umieszczone w protokole, mogą zostać odebrane w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone,
- oferty pozostałych kandydatek/kandydatów będą odsyłane na ich adres zamieszkania,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (13) 43-259-23 wew. 34
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia pracy w kadrach
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
- bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu pracy,
- dobra znajomość przepisów prawa systemu ubezpieczeń społecznych oraz innych przepisów mających zastosowanie w zakresie spraw pracowniczych,
- umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy,
- umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość j. angielskiego (poziom komunikatywny),
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole
- asertywność,
- komunikatywność,
- 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-12-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu