Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw finansowo-księgowych zespól ds finansowo-księgowych

25-116 Kielce ul. Ściegiennego 205

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych „plan finansowy wydatków budżetowych oraz plan finansowy wydatków budżetowych w układzie zadaniowym” w celu spełnienia wymagań określonych przepisami prawa.
  • Prowadzenie planowania dochodów i wydatków budżetowych przy użyciu programu komputerowego w zakładce „Planowanie” dla dysponenta środków III i II stopnia w celu uzyskania informacji o wysokości środków w poszczególnych rozdziałach i paragrafach planu finansowego.
  • Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji w zakresie dokonywania zmian w planach finansowych dysponenta środków III i II stopnia w celu uzyskania bieżącej i dokładnej informacji o wysokości środków w poszczególnych rozdziałach i paragrafach planu finansowego do realizacji wydatków budżetowych gwarantujących wykonywanie zadań.
  • Przygotowywanie dokumentacji planistycznej do ustawy budżetowej dysponenta środków III i II stopnia w celu podania informacji o prognozie uzyskania dochodów budżetowych i wykonania wydatków budżetowych w danym roku objętym tą ustawą.
  • Sporządzanie analiz w zakresie planowania i wykonywania planu finansowego dysponenta środków III i II stopnia w celu dostarczenia bieżącej i dokładnej informacji z danego analizowanego obszaru skierowanej do kierownictwa jednostki macierzystej i jednostek nadrzędnych.
  • Monitorowanie realizacji planu finansowego dysponenta środków III stopnia w celu umożliwienia dokonywania niezbędnych wydatków budżetowych w tym obsługiwanie systemów informatycznych w ramach udzielonych upoważnień w celu dostarczenia informacji sprawozdawczej dla instytucji zewnętrznych.
  • Przeprowadzanie kontroli w jednostkach podległych w celu dostarczenia informacji o stanie gospodarki finansowej tych jednostek na potrzeby dysponenta środków II stopnia.
  • Pozostałe zdania zlecone obejmujące m.in. zastępstwo w obszarze sporządzania list płac pracowników i zleceniobiorców wraz z dokumentacją niezbędną do rozliczenia kosztów i wydatków.


Warunki pracy

Bariery architektoniczne: brak wind i pojazdów. Szerokość ciągów komunikacyjnych nie zawsze umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Kandydaci proszeni są o podanie danych do kontaktu: numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej. Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Obsługa komputera.
  • Prawa jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów o rachunkowości i o finansach publicznych.
  • Znajomość przepisów płacowych w szczególmości przepisów dot. ubezpieczeń społecznych i PFRON oraz w zakresie naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Rzetelność, dokładność i odpowiedzialność.
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym.
  • Szkolenia w zakresie zachodzących zmian w przepisach prawa obejmujących dany obszar obowiązków.
  • Obsługa programu finansowo – księgowego wykorzystywanego przez Inspektorat
  • Obsługa systemu informatycznego Budżetu Państwa TREZOR
  • Znajomość przepisów o Inspekcji Weterynaryjnej i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziłeś się przed 1 sierpnia 1972
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
    ul. ks. Piotra Ściegiennego 205
    25-116 Kielce
    pokój nr 3 - sekretariat

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi