#

główny specjalista

Urząd Morski w Gdyni

Gdynia, pomorskie

Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw finansowania inwestycji pn. "Budowa falochronu osłonowego w Porcie Gdańsk (FSRU)" w Wydziale ds. Finansowania Infrastruktury i Funduszy Europejskich

81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • aktualizuje program wieloletni, monitoruje wydatkowanie środków finansowych, występuje o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację inwestycji
  • przygotowuje wymagane informacje z wykonania wydatków budżetu państwa przeznaczonych na finansowanie inwestycji w danym roku budżetowym, comiesięcznie przygotowuje zaangażowania i wykonania inwestycji na dany rok budżetowy
  • koordynuje kontrole przeprowadzane przez podmioty zewnętrzne np. NIK, utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
  • bierze udział w opracowaniu dokumentów proceduralnych wynikających z obowiązujących przepisów
  • bierze udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanej inwestycji w celu monitorowania postępu prac i współudziału w rozwiązywaniu ewentualnych problemów związanych z realizacją inwestycji
  • bierze udział w prowadzeniu monitoringu wykonania zaleceń wynikających z kontroli lub innych dokumentów


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - krajowe wyjazdy służbowe, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie


Narzędzia i materiały pracy: - komputer


Infrastruktura - bariery architektoniczne: - winda - brak podjazdu - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferujemy umowę na czas określony do 31 grudnia 2027 r. (na czas realizacji projektu).


• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu), • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru, • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, • wynagrodzenie: zasadnicze brutto + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne, • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu, • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 58 355 35 82 lub 59 858 47 30


 


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe (kierunek: ekonomia, administracja, prawo, zarządzanie)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze (praca w administracji oraz realizacja i rozliczanie inwestycji finansowanych z budżetu państwa, w szczególności w ramach programów wieloletnich) lub co najmniej 1,5 roku w zarządzaniu projektami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących realizacji inwestycji finansowanych z budżetu państwa w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość zasad rozliczania i monitorowania inwestycji w administracji publicznej
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Umiejętność zarządzania strategicznego
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętność analizy i prezentacji danych finansowych z wykorzystaniem programów MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych lub w obszarze procesu inwestycyjnego
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Szkolenia w obszarze realizacji i rozliczania projektów finansowanych z budżetu państwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-10-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi