Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w Gdyni Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw finansowania inwestycji pn. "Budowa falochronu osłonowego w Porcie Gdańsk (FSRU)" w Wydziale ds. Finansowania Infrastruktury i Funduszy Europejskich 81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego 10
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - aktualizuje program wieloletni, monitoruje wydatkowanie środków finansowych, występuje o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację inwestycji
- przygotowuje wymagane informacje z wykonania wydatków budżetu państwa przeznaczonych na finansowanie inwestycji w danym roku budżetowym, comiesięcznie przygotowuje zaangażowania i wykonania inwestycji na dany rok budżetowy
- koordynuje kontrole przeprowadzane przez podmioty zewnętrzne np. NIK, utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
- bierze udział w opracowaniu dokumentów proceduralnych wynikających z obowiązujących przepisów
- bierze udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanej inwestycji w celu monitorowania postępu prac i współudziału w rozwiązywaniu ewentualnych problemów związanych z realizacją inwestycji
- bierze udział w prowadzeniu monitoringu wykonania zaleceń wynikających z kontroli lub innych dokumentów
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - krajowe wyjazdy służbowe, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy: - komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne: - winda - brak podjazdu - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferujemy umowę na czas określony do 31 grudnia 2027 r. (na czas realizacji projektu).
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu), • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru, • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone, • wynagrodzenie: zasadnicze brutto + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne, • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu, • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 58 355 35 82 lub 59 858 47 30
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe (kierunek: ekonomia, administracja, prawo, zarządzanie)
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze (praca w administracji oraz realizacja i rozliczanie inwestycji finansowanych z budżetu państwa, w szczególności w ramach programów wieloletnich) lub co najmniej 1,5 roku w zarządzaniu projektami
pozostałe wymagania niezbędne: - Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących realizacji inwestycji finansowanych z budżetu państwa w zakresie wykonywanych zadań
- Znajomość zasad rozliczania i monitorowania inwestycji w administracji publicznej
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- Umiejętność zarządzania strategicznego
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
- Umiejętność analizy i prezentacji danych finansowych z wykorzystaniem programów MS Office (Excel, Power Point, Word)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Studia podyplomowe w zakresie procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych lub w obszarze procesu inwestycyjnego
- Znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
- Znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
- Szkolenia w obszarze realizacji i rozliczania projektów finansowanych z budżetu państwa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2023-10-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
Kancelaria Ogólna
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia