Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zielonej Górze

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

ul. Podgórna 5 65-057 Zielona Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
  • Sporządzanie rocznego bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej w obowiązujących terminach, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków;
  • Opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu oraz harmonogramu wydatków;
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • Sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (ZUS), podatkowej (US) oraz sporządzanie sprawozdań do (GUS);
  • Prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych oraz rozliczeń publiczno – prawnych
  • Obsługiwanie programów: bankowość elektroniczna, kadrowo – płacowy, finansowy, Płatnik, PUE – ZUS, GUS;
  • Sprawowanie nadzoru nad gospodarką finansową, materiałową i mieniem Inspektoratu
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej
  • Nadzór nad przebiegiem i rozliczanie inwentaryzacji majątku Inspektoratu


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie PINB Zielona Góra;
Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku; Winda jak również dostęp schodami.
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych;
Praca z bazami danych/ programami specjalistycznymi;
Kontakty z pracownikami PINB ;
Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty niekompletne lub nadesłane/dostarczone po wyznaczonym terminie ( decyduje data i godzina wpływu do PINB ) nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub uzupełniające studia podyplomowe o kierunku rachunkowość i finanse

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
Staż pracy na stanowisku głównego księgowego w jednostkach sektora finansów publicznych
Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy;
Umiejętność obsługi komputera w tym obsługa programów finansowo - księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej;
Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
Umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań;
Rzetelność, dyspozycyjność, samodzielność i odpowiedzialność;
Niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów;
Znajomość ustawy o służbie cywilnej;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi