Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Samodzielne stanowisko pracy ds. finansów

Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
w Zakopanem
ul. Nowotarska 45,34-500 Zakopane

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • Analiza dochodów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
  • Sporządzanie miesięcznych list płac i dodatkowych list dotyczących świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy.
  • Kontrola wydatkowania środków publicznych.
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
  • Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu finansowego komendy.
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.


Warunki pracy

1. Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
 praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30, praca w siedzibie urzędu,
 wyjazdy służbowe i szkolenia.
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
 narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka,
 praca na pierwszym piętrze,
 przed budynkiem jest podjazd dla wózków inwalidzkich,
 toaleta na pierwszym piętrze nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 brak windy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
1. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: około 3000 zł brutto (1 etat).
2. Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
3. Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.
4. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, podpisanej imieniem
i nazwiskiem, z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego w KP PSP w Zakopanem”.
5. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom, którzy o to zawnioskują.
7. Lista kandydatów spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, przy Nowotarskiej 45 (na parterze budynku), stronie internetowej http://www.psp.zakopane.pl oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej KP PSP w Zakopanem, w terminie 2 tygodni od wpływu wszystkich aplikacji.
8. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 18 2020916; 18 2020917.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
Doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 1. Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
  • 2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • 3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • 4. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  • b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  • c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
  • d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • 6. Znajomość ustaw: a) o finansach publicznych, b) o rachunkowości, c) o zamówieniach publicznych. d) o Państwowej Straży Pożarnej, e) o ochronie przeciwpożarowej, f) o służbie cywilnej.
  • 7. Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych.
  • 8. Umiejętność analitycznego myślenia.
  • 9. Dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    •  oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
    •  kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń,
    •  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów niepełnosprawnych.
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
     Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem,
    ul. Nowotarska 45, 34-500 Zakopane.
    http://www.psp.zakopane.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi