Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w SztumiePowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sztumie
Mickiewicza 39A
82-400 Sztum
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- opracowywanie projektów budżetu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sztumie, dokonywanie analiz, planowanie i realizacja planów budżetowych
- prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki
- sporządzanie i rozliczanie miesięcznych list płac wynagrodzeń pracowników i umów cywilnoprawnych
- obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS, sporządzanie dokumentacji do ZUS i US, współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, urzędami i instytucjami
- rozliczanie kosztów podróży służbowych pracowników, nadzór nad Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, prowadzenie księgi inwentarzowej składników majątkowych jednostki, windykacja należności budżetowych.
Warunki pracyPraca biurowa, współdziałanie z bankami, organami skarbowymi, urzędami i instytucjami.
Główny księgowy będzie podlegał bezpośrednio Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Sztumie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy.
- praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej
- praca przy monitorze ekranowym
- praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy
- warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. W związku z powyższym prosimy o podanie nr telefonu kontaktowego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone.
Inne informacje można uzyskać pod nr tel. (55) 267 74 82
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922 z późniejszymi zm.)”
i muszą być własnoręcznie podpisane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 lat doświadczenia zawodowego
praktyki w księgowości lub wykształcenie wyższe i 3 lata praktyki w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość przepisów prawa związanych ze specyfikacją pracy na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej w szczególności:
- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej
- znajomość zasad księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych
- znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
- znajomość przepisów z zakresu podatków, ubezpieczeń społecznych
- umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych i statystycznych
- znajomość obsługi programów komputerowych (bankowość elektroniczna, Excel, Word, program finansowo - księgowy)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-04-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu