Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79
60-529 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości Regionalnej Dyrekcji w Poznaniu, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi oraz dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym,
  • Koordynowanie prac związanych z ewidencjonowaniem dowodów księgowych, obiegiem dokumentów finansowo-księgowych, prowadzeniem kasy oraz sporządzaniem sprawozdawczości Regionalnej Dyrekcji w Poznaniu,
  • Koordynowanie spraw wynikających z rachuby płac oraz obsługi finansowo-księgowej polegające na sporządzaniu list płac, odprowadzaniu z tego tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, podatku od wynagrodzeń pracowników Regionalnej Dyrekcji w Poznaniu oraz zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
  • Koordynowanie prowadzenia ewidencji, aktualizacji, rejestracji i oznakowania środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, uzgadnianie stanu środków trwałych i wyposażenia ze stanem księgowym,
  • Koordynowanie sporządzania budżetu Regionalnej Dyrekcji,


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
– brak toalet dla niepełnosprawnych,
– brak drzwi o odpowiedniej szerokości dla wózków inwalidzkich,
– budynek wyposażony w windę osobową,
– siedziba urzędu mieści się na XI - XIII piętrze budynku ,
- dostępność światła dziennego oraz sztucznego,
- zagrożenie korupcją,
- wyjazdy służbowe,
- stres związany z obsługą klientów,
- bezpośrednie kierowanie lub koordynowanie pracy do 4 pracowników,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Na kopercie prosimy podać numer ogłoszenia.

Oferty niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź drogą elektroniczną .

W przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne komisja dokonuje analizy merytorycznej dokumentów aplikacyjnych i w wyniku preselekcji wyłania kandydatów najbardziej odpowiadających wymaganiom określonym dla danego stanowiska pracy, do kolejnych etapów naboru.

Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Prosimy o składanie dokumentów w języku polskim.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub dowolne wyższe i ekonomiczne studia podyplomowe lub dowolne wyższe i certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub dowolne wyższe i wpis do rejestru biegłych rewidentów,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ubezpieczeń społecznych,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi komputera: Microsoft Word i Excel,
  • Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajmość języka angielskiego lub niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Efektywna komunikacja,
  • Radzenie sobie ze stresem,
  • Dostosowywanie się do zmian,
  • Umiejętność przekazania informacji,
  • Znajomość prawa pracy i umiejętność jego zastosowania w praktyce,
  • Minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie dotyczące braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie na stanowisku kierowniczym,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi