Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrzeszowie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Gen. Sikorskiego 58,
63-500 Ostrzeszów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • a) opracowywanie planów finansowych Inspektoratu,
  • b) realizacja budżetu Inspektoratu, zgodnie z planem finansowym,
  • c) ewidencja operacji gospodarczych, zgodnie z zasadami rachunkowości,
  • d) obsługa bankowa Inspektoratu,
  • e) realizacja zadań pokontrolnych,
  • f) opracowywanie planów zakupów inwestycyjnych i inwestycji na rzecz Inspektoratu,
  • g) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego,
  • h) realizacja obowiązków sprawozdawczych,
  • i) kieruje zespołem ds. administracyjno - finansowych.


Warunki pracy

Budynek jednopiętrowy, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Biura i gabinet zlokalizowany na parterze budynku.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
  • komunikatywność,
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet Office, Internet),
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych,
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych,
  • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
  • znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • rzetelność i odpowiedzialność,
  • prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o Inspekcji weterynaryjnej,
  • znajomość ustawy "Prawo zamówień publicznych",
  • znajomość przepisów o statystyce i sprawozdawczości państwowej,
  • znajomość przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej i państwowej,
  • znajomość przepisów bhp i ppoż.,
  • znajomość kodeksu pracy,
  • umiejętność obsługi programu Symfonia Finanse i Księgowość,
  • umiejętność obsługi programu TREZOR,
  • min. 3 lata doświadczenia w rachunkowości budżetowej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi