Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul.3 Maja 1
55-200 Oława

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie rachunkowości finansowej w celu sprawnego realizowania zadań jednostki,
  • Dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z planem finansowym jednostki,
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w celu przedstawienia prawidłowości gospodarowania środkami budżetowymi (finansowymi),
  • Dokonywanie bieżącej analizy sposobu gospodarowania majątkiem i środkami budżetowymi w celu sprawnego funkcjonowania jednostki,
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej, w celu prawidłowego rozliczania z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
  • Prowadzenie na bieżąco sprawozdawczości GUS w celu aktualnej informacji o zatrudnieniu i płacach.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań :
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
- sporadyczne wyjazdy służbowe,
- sytuacje stresowe, obsługa klienta,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Urząd zlokalizowany jest na trzecim piętrze w czterokondygnacyjnym budynku, przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko znajduje się w pokoju biurowym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Praca przy monitorze ekranowym ok. 4 godziny dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
tel. 71 3132132

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe wyższe ekonomiczne i 3 lata praktyki w księgowości lub średnie ekonomiczne i 6 lat praktyki w księgowości (zgodnie z Art. 54.1 punkt 5 Ustawy o finansach publicznych)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze jednostek budżetowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera, programów księgowych, Płatnik, Trezor,
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości , zamówień publicznych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • znajomość przepisów z z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej i Służby Cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi