Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach
41-400 Mysłowice
ul. Mikołowska 4a IIIp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ksiag rachunkowych jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • sporządzanie sprawozdań obowiązujących jednostkę
  • pełna obsluga kadrowo - płacowa jednostki
  • opracowanie i nadzór nad realizacją planu finansowego jednostki i prowadzenie zadań wynikających z rozliczenia budżetu jednostki
  • elektroniczna obsługa systemu bankowego
  • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach


Warunki pracy

Główny księgowy będzie podlegał bezpośrednio Kierownikowi Jednostki według czasu pracy ustalonego z Kierownikiem Jednostki.

Praca w siedzibie Inspektoratu znajdującego się na III piętrze budynku (budynek nie posiada windy).

Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy.
Oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne.
Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
DANE KONTAKTOWE
- Powiatowy Inspektora Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach, ul. mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice
e-mail - pinb.myslowice@interia.pl, nr telefonów - 32 318-25-50, 504, 504-549-691

Dokumenty należny składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Głównego Księgowego".

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

Kandydaci spełniające wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zakwalifikowane do dalszych etapów naboru o czym będą powiadomieni telefonicznie.

Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone z powodu nie spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie zostaną powiadomieni.

W ciągu 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie Musi spełniać jeden z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Musi posiadać pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  • Nie byc prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  • Musi posiadać znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków glownego księgowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów prawa związanych ze specyfiką pracy na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej, a w szczególności w zakresie : ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systiemie ubezpieczeń społecznych oraz Kodeksu Pracy,
  • znajomośc systemu F-K formy Rekord Sp. z o.o. z siedziba w Bielsku-Białej
  • Znajomość programu Kadry - Płace firmy Reset2 sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu oraz Płatnik przekaz elektroniczny dokumentow do ZUS
  • Znajomość Systemu SJO Bestia - Systemu Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego Sprawozdawczość Jednostek Organizacyjnych
  • Znajomość zasad księgowania rozliczeń budżetowych jednostek sektora finansów publicznych,
  • Znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • rzetelność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mysłowicach
    ul. Mikołowska 4a - III piętro
    41-400 Mysłowice

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi